środa, 19 listopada 2014

Mała wiadomość !!!

Cześć!
Powróciłam z martwych jednak nowego rozdziału jak nie było tak nie ma... I nie wiadomo kiedy się pojawi.
Jestem na pierwszym roku studiów, zachciało mi się inżyniera to teraz się męczę i najzwyczajniej w świecie nie mam czasu na pisanie, a jak już go znajdę nic nie przychodzi mi do głowy.
Wiem, że większość z Was już pewnie zapomniała o tym blogu, a tamta część która o nim pamięta teraz nas pewnie nienawidzi, ale zrozumcie ciężki żywot człowieka na studiach i postarajcie się nam wybaczyć to zaniedbanie.
Kiedy będzie coś nowego?
Nie mam pojęcia, ale obiecuję że to jeszcze nie koniec tej historii :)
Kocham Was i do następnego, który mam nadzieję będzie nowym rozdziałem naszej historii!
Milka xx

8 komentarzy:

  1. ja się bardzo cieszę :)
    niedawno przeczytałam całego bloga i jest niesamowity
    tylko mam jedną prośbę
    WIELKĄ PROŚBĘ
    Proszę, zakończcie tą kłótnię między Potterem, Lily i dziewczynami w kolejnym rozdziale
    PROSZĘ
    Bo przysięgam, przestanę czytać bloga!

    OdpowiedzUsuń
  2. Heeeeeeej :) Jak zwykle na anonimowym, bo z tableta, ale cóż...
    Mam nadzieję, że wreszcie pojawi się kolejny rozdział :) I nie, nie będę tak jak koleżanka u góry ,,szantażowała" (Co jest zresztą dziecinne :')), gdyż każda autor ma swój pomysł, ale serio życzę Ci mnóstwo weny. No i powodzenia na studiach! :D Na pewno sobie poradzisz, moja droga ;)
    Plus; Nie mogę Ciebie (Was) nienawidzić - sama jestem nie lepsza :/
    Całuski
    ~~Lou Leen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem tego samego zdania co Lou Leen :)
      Powodzenia w nauce i ze wszystkim innym :)) i weny, móstwo weny :))
      Pozdrawiam,
      Ala

      Usuń
  3. Rozumiem to że jesteś na studiach i masz dużo nauki a mało czasu. Cieszy mnie to że dodałaś tą informację bo zaczynałam się martwić że zapomniałaś o blogu. Mam nadzieję że znajdziesz trochę wolnego czasu i dodasz nowy rozdział.
    Pozdrawiam i życzę powodzenia na studiach
    Gabriela Black

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że następny rozdział niedługo się pojawi. Siedziałam do 7 rano tylko dlatego, że tak bardzo się w nim zakochałam! Niczym Lily w James'ie. Jest to dotąd najlepszy blog o Rudej i Okularniku jaki dotychczas przeczytałam, a uwierz, przeczytałam ich całkiem sporo. Męczy mnie (prawie) ciągła kłótnia Lily i Pottera. Czy nie może się ona wreszcie skończyć? Czy oboje nareszcie nie mogą być szczęśliwi? Pozdrawiam i oczekuję na kontynuacje tej historii. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam :) Naprawdę czekam i jeszcze raz czekam na kolejny rozdział, ale zaczynam się powoli bać, że się nie doczekam. Milka, kochana, a mogłabyś spróbować na oko określić, kiedy będzie następna część? ;)
    Chciałabym Ciebie również poinformować, że zostałyście przez nas nominowane do Liebster Blog Award :) http://somebody-is-perfect.blogspot.com/2014/12/liebster-blog-award.html
    Całuski,
    Carmel vel Lou Leen

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam na mojego bloga. Dopiero zaczynam więc przyda mi się motywacja! :D http://just-cook-it-pl.blogspot.com/ Ja również czekam na powrót ;)

    OdpowiedzUsuń